6 saker ni inte visste om mej...




Jag började fota för första gången när jag var 7 år fast då med min mobilkamera & mest på skojj! Nu är det ju lite mer seriöst ;) Och jag har min kompaktkamera som jag har utvecklats en hel del med..höhö* skryt.
Mina fräknar har alltid vart det värsta med mitt utseénde tills nåt år tillbaka, då dom börja försvinna..eller synas betydligt mindre. Nu har jag iof foundation så det syns inte lika mycket..men även när jag är osminkad så märker man det inte lika mycket som förut. Eller jag gör inte det iallafall..
Jag har fobi mot ormar fast om jag ser dem på bild så kan jag ba "naww..." eller "vad sööt..." haha! Till skilldnad ifrån verkligheten då jag skulle springa 190 där ifrån..

Jag väljer absolut killar före tjejer fast som kompisar då! Killar/pojkvänner kommer aldrig före vänner, sorry boys. Men jag tycker(inte alla nu då)men många tjejer är väldigt omogna och jaa, helt och hållet tråkiga. Men om man är med killar blir allt MYCKET roligare. Alltså skulle inte kunna leva utan..killar..HAHA!
Det finns ingen i hela vida världen som vet vad jag vill bli när jag blir stor. Har fått den frågan i klassen nån gång, och sagt "nej, venne" för att jag inte vill "avslöja någo" haha nej men, jag tror ärligt inte det kommer hända, men man kan ju alltid drömma! Berättar för er när(om)det händer..promise ;)



Jag sitter fortfarande och jobbar med Kanada eftersom jag kom igång med det så himla sent! Vi hade 8 veckor på oss..men jag börja inte fören efter jullovet..hehe opps! Så nu sitter jag här..med hela skiten rakt i ansiktet. Tack för den! Fast egentligen är det ju mitt fel..Nej nu ska jag skriva klart. Har "bara" lite industri kvar, innehållsförteckning, Kanada idag..och sen något mer? Jo, framsidan :p Aja, det klarar jag!!!





puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0