W.H.A.T

blogg.se förstör kvalitén.
Nån mer som inte kan kommentera? Fick en kommentar om det förut..det funkar tydligen inte att kommentera
mina senaste inlägg, men dem innan fungerar?! weird. Nej, nu ska jag lägga mej & sova..gick och la mig halv 4 imorse. Och då hade jag ändå lite skit kvar..på Kanada alltså! Och det läskkiga igår var..jag satt ju uppe själv i 4-5 timmar..och helt tyst. Då skulle jag säga nåt, till vem vettjafan :p ..men iallafall! Och då hade jag TAPPAT MIN RÖST!!! Så jag kunde inte få fram något ord, och det gjorde så sjukt ont..sen imorse var det bättre! Kunde "prata" igen..men hade några knivar i halsen bara! Mums. Haha, nu ska ni inte behöva höra hela min historia här, så puuuuuss & kraaaaam! (om ni vill kommentera något gör det på inlägget "allt för dej" eller neråt, där ska det funka iallafall:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0