B.I.E.B.E.R-F.E.V.E.R

Detta har hållt på i över 1 år, & jag har fortfarande inte blitt bättre. Hur kan jag vara nere för det? Jag har världens finaste sjukdom:') Det är galet vad en kille kan betyda. Och då har jag inte träffat hans 'riktiga jag än. Igår var jag, mamma & tobbe på ö&b, granngården, skopunkten..aa! Köpte två STORA afficher med Justin på. Kärlek. Sen så gick jag hem till Mathilda älskling idag & fick två afficher av henne som hon tydligen inte ville ha! Haha, tur att jag finns då va? Så 4 bilder på världens finaste ska upp på vägen. Designen, håller jag på och fixa med. Ingen aning hur jag ska ha det, men båda jag & Ebba håller på att fixa & trixa så får vi se hur det blir. Ja, vad ska man skriva? Superledsen för dålig uppdatering, men mycket i skolan & annars så hinner knappt ta bilder, sedan har jag otrolig bloggtorka. Vad i helskotta ska jag skriva? Heeeeelp. Nu ska jag fortsätta, puss! Och tack för att ni står ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0