DOWN TO EARTH


Dagen går inte att beskirva. Den chansen får man bara en gång i livet!
Innan filmen börja drog jag, mathilda, & elin till kungsträdgården för att
träffa saaaaabiiiiiii & typ några andra. Fast när vi kom var dem inte där, konstigt nog..?
Så vi kolla hans blogg & där stod det att dem skulle
vara vid rigoletto, vi ba fuck! Så vi sprang,sprang,sprang!
När vi kom dit var det fullpropat utav skrikande tjejer, oväntat? Sen börja musiken rulla på, & vi
daaansaaa! Fyfan vad dåligt det gick(för mej) haha! Annars var det ju så ascoolt.
Laddar upp video sen när det kommer upp. Aja nu ska jag typ dricka te, eftersom jag inte har
kvar någon röst. Blir inte heller några bilder eftersom jag ser ut som en uteliggare!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag håller på att svara på kommentarer :) Är allt bra med dig idag? :)



Kram

2011-03-24 @ 11:28:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Sara

Den filmen så såååååå bra!

2011-03-28 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0