GREAT

Ponnyakuten, Solsidan & Bröllopsfotografen är hur jag skulle beskriva min kväll i tvsoffan. Tidgare idag var jag & några kompisar ute &, haha. Nej, secret! Men lovar, när vi är klara så ska ni få se ! Riktigt lyckat kommer det att bli, det har iallafall blitt änsålänge! Nej nu hörni. Ska ladda upp lite bilder jag tagit, kanske kommer upp i morgon eller nån gång resten av veckan så kika in då. Ha en trevlig söndag, eller det som är kvar utav den. Om ni vill ha ett lite smart "tips" kolla då på 4an.
-misslyckat.se, jo tack jag vet.

Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Har du tagit bort koden till den nuvarande? :)

2011-03-14 @ 14:51:53
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: inte så mycket men min kusin är här ett par dagar så idag har vi iaf varit i ullared ;) hihi..

allt bra med dej idag?? :D

2011-03-14 @ 20:51:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0