HAPPYFACE*

Hemma från en sjukt, otrolig, amazing, fantastisk, mysig, flummig, rolig dag i Romme! Bussen gick 06:15 på morgonen. Helt otroligt att jag hann vakna, käka frukost & ja, allt dedär. Sen åkte min klass & 6c i samma buss, myys! På dit vägen var det flum,flum,flum! Vi sjöng & var helt galna. Vi klättra runt på sätena och fota & filma & lyssna på musik, busringde, skratta. Jag har aldrig i hela mitt liv stått på ett par slalom skidor. Åkt längt skidor med klassen till en liten backe sådär, men inte samma grej. Det läskigaste var, alltså innan..LYFTEN! Omg, jag döör. Men när jag väl hoppat på så var allt chill. Åkte lite med ebba i blå & gröna backar först för att träna lite..sen slutade det med att jag, joel h, axel g, joel d, adam, jonatan(några fler?) åkte i svarta backar! Sjukt kul!
Vissa ba: "ofta det är första gången du åker?!?" Jag ba: "a, heh..*STOLT*"
Blev ett par bilder, kan ladda upp fler sen..typ imorgon, för ska duscha, läxa, käka & lite så. Fullt upp guys! Puss, puss/skidproo..?
aw!..mina tjejor* ©Copyright by me!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Nej, vi kommer inte att lägga upp bilder i varje inlägg. Däremot kommer vi att lägga in bilder oftare, typ en gång om dagen men vi kommer även att skriva om vad vi gör. Kanske inte din syn på en fotoblogg, menmen. En blogg ska ju vara personlig.

2011-03-20 @ 21:13:20
URL: http://photosbyustwo.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på tv ;)

Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-03-21 @ 15:46:04
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: thilda

hahh malin du var så duktig (t.ex när du åkte rakt in i typ vilma i första backan jag åkte med dig :P hahh såg askul ut, garva på mig fan men hörru de svarta e inte så farliga i romme, de e lixom blå/röda sååå..... inte så coolt :/ menmen... gör de dig glad så visst :P (y)

2011-03-21 @ 17:12:23
URL: http://thildaljungberg.blogg.se/
Postat av: Theresa

fin header :)

2011-03-21 @ 19:56:02
URL: http://littlethinker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0