kvinnan got a problem..?-HEMSKA BILDER!

Hemsk kvalité. Ingen insperation & SÄMST kamera! Need a Canon♥:(


Tjena Tjena! Måste säga att jag har ett litet problem. Ska vara 100% ärlig i bloggen! Så ja. Men inget stoort problem på det sättet, haha nejnej! Men alltid, VARJE dag när jag går hem efter skolan så sätter jag mig framför datan, och fastnar i timmar. Nu kom jag hem från stallet runt 7, har suttit vid över en timme. Jag måste skärpa mig, seriöst! Jag kan inte konsentrera mig i skolan lika bra, får lätt ont i huvet. Läxorna, jaa. Dem vill jag inte snacka om, hehe! Jag ska skärpa mig, kommer inte bli lika mycket data nu alltså. Kanske lite mer tidinställt, men det får ni leva med! Ska fortsätta att hålla igång bloggen, inget som ska stoppa det! Puss.

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack Malin för ditt stöd. D gjorde sjukt ont å ja ble bra yr å skakig asså.

Men ja hoppa upp efter en stund å tog ett hinder.

Känns i nacken idag...men börjar gå över.

2011-03-09 @ 20:45:19
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0