http://nathalieeraita.blogg.se/

Haha, mycket sidor uppe? Ska strax fixa läxan & lite grejer:) Måste erkänna att det var helt okej i skolan idag! Har "längtat", eller iallafall efter kompisarna. Hallå, inte träffat vissa på 2 veckor..? Helt crasy. Ett prov tills på fredag, vääärsta matteläxan tills..torsdag? spanska tills torsadag. Artikell, imorgon. Huset kap. 9 imorgon. MASSA SKIT! Men eftersom vi typ bara klaaagar i vår klass fick vi ändra. Så provet har vi tills nästa vecka, samma med matten. Huset tills på Onsdag & ingen artikelläxa! Haha, BÄST:) Nu kommer lite "dagens, grejer" Sen så har jag lite bloggar att läsa+kommentera som ni ser. Hehe! puss.
DAGENS..MALIN!
Linne: H&M (49:90:-)
Blus: Zara (300:-)
Jeans: SALT (199:-?)
----------------------------------------------------
Parfym: LoveETC
Humör: Great
Smycken?
Halsband: B-halsband, glitter
Örhängen: Nytagna läkargrejer , & från Mathilda

Saknad?

MÅNGA! Men en person som jag inte träffat på ja vet inte hur
länge som helst är, Patricia. Syyyster ju:')

Vi har känt varandra HELA livet. Fast träffas inte lika ofta längre. åhh, saknar dej gumman<3
Blogg?


[länk] ;)


Program?

Måste bli Projekt Runway, eftersom jag kollar på det nu!





Sista ord?


Haha, vad säger ni om en sånhär dagens grej? Rätt så tråkiga saker
kanske men ni får hjälpa mig att komma på:)



puuuss!

Kommentarer
Postat av: thilda

maris kom o sa att det e artikell läxan iaf! :o

2011-03-07 @ 18:34:55
URL: http://thildaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0